Monday, January 24, 2011

Good news from FELDA

walopon aku keje ngan FELDA tapi berita tu not for me but for him & the gang! muhuhu....untuk kitorang as a staff the gudnews is 2nd February kami diwajibkan cuti sempena raye cine..untung jadi rakyat malaysia yer..cuti sokmo!! takde kaitan pon bole cuti lelame...ngeee...... 


kali ni nak cite pasal hobi booboo lagik...sile jangan boring yer readers...aku tau korang semenanye ternanti nanti gak entry aku yg terbaru kan? kan? yerkan jerlah weh!! ( paksaan ) hahaha.....

ok sambung....kalau nak tau aktiviti merempit dalam hutan ni bukan peringkat kengkawan poli jew taw, tapi sekarang dah merebak rabak ke Felda terdekat...Felda Sg Behrang...last week satu meeting tergempar dibuat ( gempar la sangat ) dan dengan tak sengaje nyer booboo aku dah terlantik jadik SU meaning SETAUSAHA...apekah? hehehe... makin busy kamu booboo pasni...sabar jer laa....hehe...and best among the best permohonan untuk buat trek motorcross kat tanah Felda tu dah pon diluluskan...memang melompat lompat macam berok makyeh lah kan mereka2 tuu...ooppss....hahaha...mane aku tau eh? laa....kan booboo aku tu SU so aku ni merangkap PA die kene lah tau jugekk...pe la korang...hahaha...

yang tak best nye plak aku tak dapat lagi nak amek gambar tanah yg bakal jadi trek tu..dah mcm projek manager la pulak kann..jgn menyampah taw...aww!!..so takleh nak nunjuk kat korang...lagi tak best aku tak tau pon lagi bape keluasan trek yg di propose tu..muehehe...korang tengok jer ar pic yg aku amek dari google neh...kot boleh korang bayang2 kan kan kan....


beginikah?


atau beginikah? 
taklah aku tahu..just wait & see ok....

sekiann

p/s : booboo & the gang jgn happy sesangat yer...ingatlah org tersayang...adios!

No comments: