Sunday, January 23, 2011

Belikan aku shawl!!

hallo readers!! alhamdulillah...ade lagi org nak beli shawl aku...hikhikhik


perati betol2 gambar aku tuh....bole describe tak? hah ape? cantek? memang aku cantek pown...time kaseh...ngehngehngeh...tetibe riak...aku saje nak tayang antara koleksi shawl yg aku ade....hikhik

alkesah tajuk diatas...
semalam chat ngan Nyon ( bes fren ) kat fb...rindu gile kat minah ni...dah ade anak sorang dah..aku? hehe...tunggulah tahun depan.....


nyon : yayas!!
yaya : yup..nape nyon?
nyon : tudung kat KL cecantekkan? murah plak tuh.... ( minah ni dok Johor )
yaya : entah...aku tak pakai tudung....aku pakai shawl...hahaha ( ayat nak poyo )
nyon : hampeh...hehe...tu lah maksud aku....shawl ngan anak eh....
yaya : ko nak ke? aku jual shawl jugak hari tu....kalo nak aku belikan lah....
nyon : yeke? ade contoh? nak tengok...
yaya : jap aku tag....( ade la 2 3 aku tag tapi die nak 1 je )

nyon nak yang mcm neh...


shawl ade bebatu bejuntai-juntai...hehehe...shawl ni memang cun...aku jew ade bape helai tah....jual pastu beli pakai sendiri...boleh ker mcm tu? hahaha.....

to nyon.....ko nye barang aku pos this tuesday or wednesday okeyh! thanks babe!

semoga bisnes kecik2 aku ni jadik besar 1 hari nanti............................................amin....

No comments: