Saturday, January 29, 2011

carre...................4!

hari ni tak buat ape pon....bangun tido gile lambat ( taklah lambat sangat around 9.30 a.m )...lepas tu tercongok jew kat umah and layan hindustan...psst psst...aku baru mandi pukul 5 p.m tadi....tu pon sebab nak keluar pegi carrefour...time kasih carrefour...kalo bukan disebabkan engkau aku tak mandi sampai malam...pehh busuk punye org....hahaha...aku mase cuti mmg mcm tulahh..suke melambat-lambatkan time mandi...hikhikhik...

aku pegi carre4 tu pon sebab nak potong hujung rambut yang banyak dah bercabang...



me yg tension!

almaklumlah rambut aku ni kering so merekah lah...any suggestion tak mcm mane nak kasi rambot lembab dan tak merekah? sile tinggalkan suggestion korang kat komen ok..tu pon if sudi...me kaseh

aku potong rambut kat kedai neh...alaa kedai ni merata kat jusco pon ada dah...murah boleh tahan...aku potong RM13.00 jew....sebab memang harga die...kehkehkeh...ko potong la mcm mane gaya kan memang tetap RM13.00 sahaja!




lepas potong...
mcm takde beza kan? hehe...
dah nama pon aku orter je..so what? hehe...

dah alang2 kan pegi carre4 tu aku dengan tak sengaja nye telah merembat 2 benda ini....


selipar jepon kaler merah...RM10.00...
booboo pon dapat 1 pastu sama kaler jugak...haha
saje kan dera die suwoh pakai selipar kaler merah...
comellaaaa....


pastu beli seluar lebar neh..
nampak nice sangat dengan kaler grey tu kan...
nampak terus beli RM25.00 aje...sangat murah kann...

agak kebulur lepas pusing 1 carrefour tuh singgah beli KFC plak bungkus..dan aku tengah memakannye sekarang sambil update blog neh...wakaka...sekian untuk makluman....


No comments: