Sunday, January 16, 2011

My weekend......at Jentayu

macam seram jew an JENTAYU tu.......buat2 lah seram wehhh!! hikhikhik........tu nama apartment umah akak aku neh la Jentayu.....bukan SAKA JENTAYU....lol!! hahaha........

weekend aku lepak umah jew laa......parents ngan adik badik yg laen datang KL......motif nak pegi kenduri kawen kat Shah Alam.....wedding cousin laa....pengantin 4....wow!! i likeeee......theme purple....suwwwittttt gilos...ni yang makin membara jew aku nak kawen.....hahaha...... ohh bad news.....i will postpone my wedding date...maybe end this year insyaallah aku kawin....yerr aku sedih sangat tapi nak buat macam mana...mungkin ada hikmah kan....so redha jewlahh....sesungguhnya aku tak tahan nak tunggu lelame siot...haha...nampak gatal disitu....bukan ape aku ni tak larat nak tunggu heh...takut dugaan yang lagi dahsyat akan datang kan....semoga Dia permudahkan perjalanan hubungan aku dengan en tunang....amin....dugaan yang kecil2 ni pon dah buat aku goyang jew ape lagi yg akan datang kan? korang pikir lah sendiri betapa aku tak berapa suka apabila terpaksa postpone hal2 kawin ni....tapi takpelah dah redha kan? so tawakal lah....

sambung cite weekend kat Jentayu....parents ngan yg lenlain sampai masa hari jumaat last week....kesian sebab kete abah breakdown kat Senawang...hurmm...mujur my bro in law n sis from JB lalu higway yg sama...diorang tolong pickup abah, mak, abang n adik aku lerr....kesian lagik sekali sebab kete BIL aku dah mcm sardin...hehehe....alhamdulillah sume selamat sampai....

sesampaian around 10 p.m  kitorang pegi makan2 pulak kat Gombak....makan ape? hoh...pada yang tau n makan...kami order kerabu kaki ayam....hohoho....lazat dowh!!! ade jugak lauk2 lain...kerapu 3 rasa, kerapu stim n lain2.....yummy n errrkkkk!!! alhamdulillah kenyang.....balik & tidoooo laaa......hehe....habis cite hari Jumaat.....

pepagian esoknyer bersiap nak pegi kenduri pulak kat Shah Alam.... oohh tak lupe en tunang tersayang pon follow jugak....miss u Booboo...bape jam jer jumpe die...mmg aku tak puas hati pon...the hold week aku tunggu tapi jumpe semalam bape jam je...tu pon kat kenduri je...hah!! tak puas hati.....but still wishing thanks to my dear sebab jadik dreber....hehehe...seronok jumpe sedare mare sepupu sepapat....tak lupe untuk pengantin....Selamat Pengantin Baru....semoga berbahagia ke akhir hayat.....

lepas majlis kitorang balik Jentayu balik....kenduri bese lah...penat + boring....boring lah yg lebeyhnye pon....en tunang sempat je tido dalam kete...boring katenye....sampai Jentayu memasing lepak....hehehe....en tunang balik Tanjung Malim terus....tak menyempat kan? tak tau ape yg dikejarkannye kat poli nun...its ok lah...

dah boring lepak siap2 nak pegi Gombak lagi...tapi bukan g makan kerabu kaki ayam yer...pegi umah pakcik aku.....niat dihati kami nak pegi I-City tapi tak jadi sebab lepak umah pakcik sampai lewat....so paham2 jerlahh.....huhu...habis cite hari Sabtu....

pagi2 tadi my sis yg dari JB mention....

my sis : Ya, jom gi jalan Tar...
me  : ok...jom....skang dah pukul 9.30....ko nak balik kol 12 kan?? baek pegi sekarang....
my sis : owrite...pegi mcm ni je ke? ( mcm ni tu kami tak mandi lagi n masih pakai baju mlm tadi...muahaha )
me  : alaa......bukan org tau.....hahahaa.... ( hari ni kami jadi geng tak mandi..bahaha ) 

dahsyat kan?? alaa...bukan salu pon kami buat macam ni...emergency dowh!! hahahaha....kami pergi ber3 dengan mom sekali...so sampai nyer kami di Jalan Tar terus pegi park kete kat Semua House ( kene la park kete dulu...takkan nak terus g sopping...ade gileerrrr!!! )...lepas park kete kitorang terus pegi terjah kedai kain yang aku salu pegi borong tu...dipendekkan cite..my sis beli 5 helai, my mom beli 5 helai & me beli 2 helai ( 1 mom belanje...hehe )...

dah puas soping kitorang pon kembali ke Jentayu....pastu diorang2 sume terus siap2 nak balik la kan....parents nak balik kampong, sis nak balik JB...so tepat pukul 2 tadi diorang dah tolak...tinggal lah aku sesowang kat umah....sis yang 1st follow jugak sampai Senawang sebab nak tengok kete abah yang rosak tu....aku yang tinggal ni baru je kemas2 umah..pastu terus update blog...hahaha....ok habes cite hari Ahad pada jam 3.48 petang....belum kol 12pagi kan so cite hari Ahad tak habes lagi laa....hehehe....

p/s : perasan tak entry kali takde langsung gegambaran?? hehehe.....aku tak amek gambor langsung hah...not in da mood lah nak capture even gegambaran sendirik....muhuhuu.....

No comments: