Wednesday, January 5, 2011

Luck?? Non Hadoooo........

bad luck betol lah aku 2 3 hari ni......bengang seh!!!!



CERITA PERTAMA :

isnin hari tu lunch hour aku tak makan..... ( bukan jimat yer tapi aku tade geng nk g makan...maklumlah opismate aku tu sume bapak n mak budak so masing2 dok urus anak sekolah ah.....aku yg hanye ade anak tekak n mate neh dok tercongok jew ah kat opis tiada berteman.....ececeh......sian anak tekak ngn pewot aku sebab terpaksa menahan lapo an.....aah aku mengade.....makan nak kene teman.....kadang2 nak berak pon nk kene teman kalo memalam....kejadian berlaku kat umah kampong aku eh dimana abah aku buat jamban kat luo.....hikhikhik....tetibe cite pasal berak....choiiii!! )

ok dipendekkan cite petang balik keje aku g pasar malam beli nasi goreng ngn ade la makanan laen2.....pastu balik umah selere nak makan mencanak2......so dgn sopan aku bukak nasi goreng RM2 tu nak makan...yerr aku lapa yerr.....jgn bayangkan aku mkn sebab aku makan memang sopan....pangggg!!! hahaha.....

dengan tibe2!!!!!

NASI GORENG AKU YANG RM2 TU BASI DOWHHHHH!!!!

sangat terkutuk peniaga tersebut sebab jual nasi goreng basi.........BODOH!!!!  putus sudah selera aku......mujur beli rangke ayam goreng.....boleh bekap la pewot aku on that day....terima kasih yer dik jual nasi goreng basi kat akak....SUMPAH AKAK TAKNAK G KAT KEDAI ADIK DAH.....rugi RM2...ceh berkire an....

CERITA KE2 :

hari ni taklah lapa cume teringin.....ekceli today aku sepatotnye ade date ngn En tunang....celebrate befday die lerr...tapi malang tak jadi date sbb die de hal...pedehal!! aku la sakit hati la wehh.....dah janji awl2 nk celebrate befday sesame jap ag tak jadi....tak sakit plak jiwe.....aku dah suwo die spend time siket hari ni supaya jgn busy tapi......dah2.....aku dah mogok taknak cakap ngn die sampai bile2...siap off fon tapi tak tau smpi bile...hehe.....die ajak jumpe sok tapi aku malas...takde mood.....so just wait n wait......

by the way just wanna wish to him HAPPY BIRTHDAY CIK NORDIN NAYAN........

balik keje otak aku teros macam terpikir nak makan sate......pehh leleh dowh!! sedapnyerr sate.......teros roger kakak nak jugak tak.....ok teros order 20 cucuk ayam 10 cucuk daging.......nyum2......sedap jugak ek....dan tetibe kitorang termakan sate yg mcm dah basi.....bukan macam tapi memang basi.......hampas berlaok betol la pakcik n makcik jual sate neh......deyy pakcik makcik sate neh bape lama dah simpan baru nak masak hari ni!!! hoh!!! terbantut lagi selere aku......

kan bad luck tu aku beli makanan asik basi jew....membaziaqqq jew.......kawan2 aku cakap ake kene masak sendiri la tu sebab asik beli makanan basi jew.....hahaha.....aku bukan tak pandai masak cuma kurang rajin je wehh.....hehehe.....

semoga hari esok lebeyh baik dari hari ni...............amin ya rabbal alamin............

No comments: