Monday, January 24, 2011

Assalamualaikum...Cik Arba'iah?

Cik Arba'iah : yerr saye....kenape yerk?
Orang kurier : barang tempahan cik...
Cik Arba'iah : ooo.....ok....nak sign kat mane?
Orang kurier : kat sini and cop sekali yerk...
Cik Arba'iah : ok...thanks yaa....

sedikit perbualan kat opis tatkala orang kurier hantar barang untuk aku...

ape erk??

muahahaahahaha...ketawa riak yer disitu....bukan riak tapi bangge...bangge sebab hanbag murah yg aku beli online tu dah sampai..haa korang bayangkan tak sebulan pulak aku tunggu kannn......tapi akhirnya sampai jugak...alhamdulillah.....walopon lame menunggu dan murah tapi berbaloi-baloi...nak tengok ghoman handbag aku tu acane...meh sini meh....



haa tuuu....selamat menteleng la yer aku malas nak rotate...
cantek takkk?
henbeg ni boleh buat dua version taw....

1 macam ni


1 lagi macam ni...


mencomel kan? mencute kan?

hello....aku suwoh tengok henbeg tu bukan org ok...
org tu mmg cute mcm aku!
pangg!! mcm nak bagi penampar kat muke sendiri...adoii! sob...sob..sob..

ekceli aku beli handbag aku ni online jer senang....kalo korang nak jugak korang gilah kat link 1shoppe ni...so far aku tengok handbag die boleh tahan cun pastu murah la jugak..bukan handbag jew dijual tapi ade baju jugak...korang tengok sendiri ah senang...kang nak cite panjang bebenor la plak kan....hehe

besok aku dah boleh pakai handbag baru.....malam ni nak tido ngan handbag baru...sile jangan jelos dowh!!! huhuhuhu

No comments: