Thursday, January 27, 2011

Memory Lane....

takde kaitan ngan kedai memory lane yg terdapat kat jusco and others ok! semenanya ni memory remain masa zaman school aku dolu2..rasenye ni tahun 2002 kot masa aku form 5...rindu siot zaman sekolah...nak sekolah balik!! huhu....aku dengar cecite classmate aku nak buat reunion this 3rd Feb 2011 kat umah salah sorang member tu...insyaallah aku datang jika diizinkan...izin? dari sape plak? tetibe kannn....hehehe



kat kelas kitorang..
ekceli kalo tak silap aku ni kelas kitorang tumpang amek gambar kot...
mase form 4 kitorang kelas kat sini lah...SPM 4 Hakim.....
kitorang budak accounting...geng budak pandai...ahaks!!( tetibe macam beriye plak ngaku pandai kan... )
yg 2 org tu besfren aku tuh until now Kak Jue & Ruhaida...
sorang kat JB sorang kat Seremban..hoh!! rindukkkk!!
jumpe mase raye cine ok!!


ni lah geng aku...gi memane mesti ber4..yang cenonet belakang tu dah kawen...
anak 2 kauu!! haha...rindu kat ko jugak yana!!
cute jew kitorang kan...haha


ni lah gambar kitorang sekelas...
- SPM 5 Hakim
- Students 43 org

ramaikan? hehe....yg tengah yg paling comel tudung biru tu lah Guru kelas kitorang...Cikgu Yuhanis...pehhh rindu giler ngan penumbuk die...haha...ekceli cikgu ni ajar Ekonomi Asas..garang? kitorang je yg tau...kalo die tak garang tak jadi org kitorang..terima kasih Cikgu!! we all always miss u and appreciate what u give!

kalo nak tau kelas kitorang penah dapat 5 kali sijil bagi kelas tercantik n bersih taw....
Mantop seh!!


semoga aku dapat jumpa semua kawan2 yang kat atas tu!!!

Miss u all!!!

No comments: