Sunday, January 30, 2011

Projek J on Sunday

J for Jusco..
J for Jalan Tar..
J for Jakel..
J for Sogo...erk! bute huruf ke ape kamu yaya...J dengan S tak boleh nak beza dah? haha...sesungguhnya aku jadi buta bile pegi ke semua tempat neh...SALE laaa wehhh!! oopss Jalan Tar tak termasuk kategori SALE ok sebab harga kat kedai2 tu sama je...sale ke tak sale ke..haha...

aku pegi Jalan TAR jer...tu pon sebab ada kawan aku tu order shawl..so gagah neh walopon hujan!! bisnes tuu...dah alang2 beli untuk jual aku pon beli untuk diri sendiri...kire macam sample je laa...ade rezeki orang nak beli baru aku carik kat kedai pastu pos...huhuhu...


tu shawl design terbaru taw...PALING TERBARU!!
material cotton pastu ada 2 site defferent colour...cun siott!!


ikot suke korang nak match kan...
pastu shawl ni banyak kaler mcm kat bawah tu..


sangat cantik!
harga : RM20.00 ( exclude postage )
if berminat u all untuk beli & try this new design just email at :
aj.yaya2010@yahoo.com 

sekian TERIMA KASIH!!

No comments: