Sunday, November 14, 2010

Bila family Cik Semah Berkumpul......

aku macam takde idea plak nak start cite...hehehe
( kejap aku kejap kite....hahaha.......mane2 jew lah.....yg penting ini blog yaya jugak an..aku,kite.i.me, kawe hok mane2 same jew...)


aku nak continue cite raye kat kampong hari tu.....( diwali )
sume adik beradik aku ada.....
sangat lah gamat umah mak abah aku bile sume ade......
happening dan mak abah aku pon pening melayan kerenah anak2, menantu n cucu.....hehee
jap ag tambah ag 2 menantu tah mcm mane.....hurmmm......


ekceli kitorang dah lama tak berpicnic 1 family......
discuss punye la lama nak decide tempat paling sesuai nak pegi......
lastly kitorang pilih nak mandi laut kat Blue Lagoon, PD......
how nice n beatiful this place.....
i loiiikkkeeee!!!...ekeleh mcm festime plak pegi an..poyos.....
3 tahun seyh dok PD dolu2......
banyak tu memories.......kekekee....... ( persetan ngan kenangan itu!! )






memang seronok siiooootttt...........
ni masih terase2 angin pantai...pehtu deruan ombak yg menghempas pantai...adehhh....hehehe
mujur kitorang sampai dah pukul 3....
cuaca tak panas sangat so sunburn pon taklah nak bape burn an......








ekceli dah lama dah aku taip cite ni tapi baru nak pos hari ni...adehhhh!!!
watever pon.....kitorang sgt lah happy...
semoga masa akan datang ade lagi untuk kami sekuarge.......
dan maybe pada masa tu pamily kami dah bertambah an?? insyaallah.....

sesungguhnya family tu adalah segalanya bagi kite.....
so...renung2kan dan selamat beramal.....

No comments: