Thursday, November 4, 2010

"i ADORE StrawberryShawl"

perghhh.....mood aku skang nak join contest & GA....lalala....
sile jgn nak muak ngan sume entry aku sejak 2 menjak neh ok.....ahahha


ekceli aku memang suke banget pakai shawl......
jalan punye jalan ( blog walking ahhh!! ) aku terjumpe 1 blog neh....adehh.....
sangat teruja ok!!!


nak tau blog nye korang gi la jenjalan kat sini.....
kalo nak menang shawl join contest die sekali ok!!


syarat sangat tak susah :



1)  be her follower blogs  sini

2)  buat satu entry di blog anda, letakkan Tajuk entry anda "i ADORE StrawberryShawl" (link your entry to this entry)  

3) copy & paste Banner cute ni ke entry & side bar (link to this entry)



4) Setiap entry anda mestilah mempunyai satu gambar anda yang paling cun,creative, menarik, tertarik dan sememangnya debomm menggayakan tudung ataupun shawl. pic anak pon boleehh... (contoh macam gambar cik apa kat atas nun..)



pic ni masa kat pantai Cahaya, PD....
lepak with Capit Wakjep ( my bro )......
aku ase pic ni cun, meletops,creative, menarik, tertarik dan 
sememangnya debomm menggayakan shawl....gile poyo ko yaya oiii!!!
harap cik yanty terima la eks.....

5)  Ajak rakan anda untuk turut serta.

hepypumpkin
Hanis MY
AnneRaini
ciknamr
~cik Non~

6)  last sekali, pastikan anda fill up form kat sini ya..:) 

ok dah settle dah......
senang jew an.....
jom kawan2 join contest neh........

gudluck!!!

1 comment:

Yanty Ab. Jalil said...

hi yaya! cik apa loike!

thank for joining the contest!

Good luck! :D