Wednesday, November 17, 2010

Sekarang aku disini!!

yerr.....sekarang aku bukan di atas kusi kayu yang keras majal tu tapi aku sedang landing diatas katil yg empuk menunggu masa utk lolapkan mato ni haaa..............hahaa

aku baru je sampai kampong ni haa......tepat jam 1245 pagi......pehhh nattt siot!!!
jame gilerrr siottt!!!!
banyak gile kete sioootttttt!!! 
teros nakk hapdate entry blog ni sioootttt!!! hehehe....sume nak siot kan......
alhamdulillah aku selamat sampai dah.....
semoga en tunang tersayang juga selamat sampai bersama bakal abg ipor eden...kekeke
aku sangat kerisauan neh selagi die tak bagitau dah sampai ke belum.....
almaklumlah utara sekarang tengah musim hujan dan banjir.....so.....paham2 jewlah!!
sape2 yg dilamun chenta, ade pakwe ade tunang ade laki mesti de perasaan macam aku an....so....pikrlah sendirriii...muehehehe

dah lah aku nak tido....sok nak ghayoooo.....kekeke

aku saje jew mcm excited nak hapdate entry kali ni ngan title kat atas tu...hahahaha

gudnite eberibadiiiiii!!!!
 

No comments: