Friday, November 5, 2010

Raye kat kampong....kekeke

hehehe......
sesungguhnya aku bukan beragama yang bukan islam untuk menyambut Diwali.....kekeke
aku menumpang raya jew....bukan aku jew korang pon ann......ann....
yelahh.....1 Malaysia what?? huhuhu....

HAPPY DEEPAVALI to all Indian blogger.....


sempena cuti yang panjang neh aku pon amek kesempatan balik kampong...
bukan aku jew korang pon ann?? ann?? hahaha....ayat nak sama...xleh blah.....
sile jgn nak menyampah!!! wakaka..............

so geng time cuti pepanjang ni lah kite nak berkumpul adik beradik an.....
alhamdulillah sume ade.....
bising betol umah mak semah....hahaha......
lagi2 bile cucu2 die ade sekali....
pergghh gamat!!!



sok nak pegi picnic.....
so sambung cite kami berpicnic and happy familyday tomorrow ok......
gudnite eberibadiiiii!!!!!!!!!!!!!

No comments: