Wednesday, November 10, 2010

Cobaannnn.....annn...annn....

hehehee......
have a nice day kengkawan....tetibe?? haha...
korang mesti rindu an aku dah bape hari ni tak hapdate blog.....




wahai blogger tersayang aku sangat busy untuk ini .......huhuhu


entry ni bukan cobaan untuk bertapa ok tapi cobaan untuk buat online bisnes....wah gitu!!!
2 3 hari ni aku sebok dok pikir nak buat bisnes ni...... JUAL SHAWL!! hohoho.....


alhamdulillah allah maha kuasa dan pemurah......
dengan sedikit modal aku try jual dalam FB dan serba sedikit dapat sambutan.......


aku baru update...fes updated ok!!!


silelah ke YayaShummell Shop untuk maklumat lanjut......hehehe

2 comments:

Norani Shuhada Blogspot said...

nak support tapi xpkai shawl..hehe..nway all de bes! =)

Yaya Saje said...

its ok dear......mane la tau kot 1 hari nnt u nak pakai shawl...roger kite ok...hehe....anyway thanks....