Monday, November 8, 2010

Mama kite jumpa durian.....

adoii haiii......
mane de durian kat tepi pantai ni ain.......hahahaha
tak boleh blah dengan anak buah aku sorang neh........
korang boleh bagitau aku tak yang ni durian ke ape??


hahahhaa........
ain jumpe ni mase kitorang ngah sebuk kemas2 nak makan.......
aku pon tak leh nak pikir mane budak neh boleh pikir tu durian....ehehhe.....
ain durian macam ni haaaa......


hehehe.....

5 comments:

Farah Sygs said...

tu bukan buah pokok rhu kew???tah hape name tuh...mmg r duri cam durian...bijak2

Kering Kontang said...

farah : tau takpe.......lepas cakap tu durian die gelak2...excited tol cakap tu durian...kitorang pon takleh blah nak gelak....

encik yusra said...

ahaaahahahahaaaah COMEL gila ! durian pon boleh..............

manggosteen said...

sekali ngap je durian tu..
kekekeke

Yaya Saje said...

yusra : haha....memang cumel ini budaks.....kegkadang teguling2 ngn loya buruk die...huhu

manggosteen : kot buleh makan la 'duyan' cinonet mcm tu mmg tak payah nk jumpe la kat tepi pntai tu...hakhakhak