Saturday, November 20, 2010

Bile pegi IKEA

assalamualaikum w.b.t


di mulakan dengan bismillahirrahmannirrahim.....


allahhummabarikhlanafimanrazakhtanawakinnaazabannar.......


errkkk....................sendawa................
aiit baru bace doa makan dah sendawa???
eh tu sendawa lepas 30 menet makan bihun, ciken wing, muffin ngan cappucino secewen kat putkod dalam IKEA tu.......hehehe
sonang cito brekpes in the saturday moning..........
pehh poyo....brekpes nak kat IKEA......ngeeeeeeee
alooo.....bukan salu pon nak gebang ngn korang ann...ann.....hahaha


takda masa lah nak gebang2.....
hari ni aku takde mende nak buat.....
so aku ikotlah mereka2 pegi menghabeskan baki2 duit gaji bulan lepas di situ.....hehehe
oohh...sapakah mereka2 itu.......
yer mereka ini.....



my sis with her daughter....hananiya.....
comelkannnnn??
macam auntie die.....
haaa sape???
aku laaaaa....................hikhikhik


adoii...maluuuuu.....
comell kannn?? muehehehe
saje nak tayang shawl tuh...kekeke
errr tak lupe inner jugaks....
sempat promote meh!! .....ngeee

ooww....lupe plaks our dreber.....my bro in law......hehehe
tapi pic die aku tak masukkan sebab pic die takde dalam fon aku masa kat ikea....huh!!


korang pegi ikea mesti nak makan meatball ann??
same macam kitorang gaks.....
we all come tooooo early....
so meatball tak masak lagik.....!!
yerr.....kecewe yer...kecewe.....!!
sebab tu kitorang makan bihun jew....muahahaha
takpelah janji makan an dari kebuluq!! 
next time dtg ag jangan dtg awal beno yerrr.......

errr.....pas makan ronda2 dalam ikea cuci mate and buy something.......
pe tuu yg something tu???
adalaaaaaaaaa............perlu ke nak bagitau......??
takyah kot ek......sampai masa nanti aku cite naa.....


yg ni sume barang mereka2.....
aku nyer tak nampak sebab kecik2 jew......hehehe
pegi mane plak lepas neh??

oohh....di sini.........

ala ala IKEA gak....

jalan sesaje je kat sini.....
aku de beli something gaks.....
pe tu yg something tuh??
hahaha.....nanti sampai masa aku cite naa....
sile jgn bosan dengan ayat di atas yerr......muehehehe...... 

ahgak pehnat yerh tapi best what?! hehe.....
bayangkan kol 9.30 pagi kuar kol 5.00 petang baru sampai umah?? apekahhhh??

p/s : semoga pasni dapat makan meatball dengan jayanyerrr......kakaka

2 comments:

cik arora cik ateh said...

alahai..da dokat bonar ngan umah den..awat takl singgah?leh den watkan meatball tuh...ngeeeee

Yaya Saje said...

cik arora : mane lah kite tau kamu pandai buat meatball tu..ekekekeke....takpe raya nanti kite g umah kamu yerr.....

i miss u lorhhhh.....