Tuesday, November 2, 2010

i'm addicted with......

i'm not ADDICT but addicted with this......hikhikhik



hahahahaha.......
aku ngah berhempas pulas sampai terpulas buat bisnes CAFE ni weh.....
cafe dalam facebook....wakakaka...........

jempot2 lah melawat cafe aku eks!!!
but sorry my cafe only serf western food......
jempot2 or cekodok and lempeng also takdak in my cafe......kekekeke

oopsss lupak nak enterprem nama cafe aku yang Shummell macam aku......ahaks!!!!
korang sile bace butir-butir peribadi cafe aku tu heh!! mmmuuaahhhh............

Nama                          : Shummell Cafe
Company No.           : 150409-dy
Tahun di tubuhkan : 2009

lama an dah tubuh tapi cafe takat tu jew......wakaka.........
aku tak cukop modal la weh nak besarkan....
nak buat loan tapi tak layak....hakhakhak ( gilo poyo )  
so skang dah boleh concentrate nak maju kan die.....huhuhu
korang2 yang nak jadi neighbor aku add fren dalam fb eks.....wah promote!!
ops lupe nak bagitau fb aku ape an.......
korang cari jew nama ni DEANYA YAYA..........
lepas add pls mesej aku yg korang member blogger okeyh??....hoyeh hoyeh.......

No comments: