Tuesday, November 16, 2010

Kenapa aku masih di sini???

korang katner ek skarang neh??


ape dah balik kampong??


tapi kenapa aku masih di sini??
diatas kusi kayu yang keras adap netbook yg comel neh......
tatkala org laen yg beragama islam tengah sebok2 buat persediaan raya sok.....pehh skema gilos ayatnye!! haha.....
org2 lain ngah bersiap-siap nak balik kampong......
tapi kenapa aku masih disini?? kenapeeeeeeeeeee???


sobab eh......




















aku balik kampong malam kang.....muahahahaahahahaaaaa
balik ngan kakak & abang ipar aku lerrrr......
thays y la aku masih disini....muehehehe.......


nape korang nak kembang kempis baca entry aku ni??
ape??
menyampah??
marah??
bengang??
hikhikhikhik....cool beb.....
saje nak ceriakan hidup anda.......
tak baik taw korang menyampah kat aku yg comel lagi montel neh...haaa montel kew??? ahaks!!!


papepon korang sume aku nak wish 


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.....


hati2 balik kampong kerana......errrrr.....tetibe aku lupe arr nak cakap pe sbb akak aku potong bile aku ngah berpikir tadi....wakaka......


babaiiiiii........

No comments: