Tuesday, November 2, 2010

putu piring dengan aaron aziz.......wuhuhu

oh my pradaaa!!!!
aku makan putu piring dengan aaron aziz ahhh........
oohhhh......macam tak percaya!!!
korang percaya tak??
elehhhh........korang pon gedik2 an nak tengok an......
ok fine......sila tengok di bawah dan jgn terkejut.....
pesakit lemah jantung, darah tinggi, kencing manis or wat so olls laa yg kronik tak di galakkan tengok.....tapi kalo degil nak tgk gaks aku tak bertanggungjawab kalo jadi pape kat korang okeyh!!

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V



haaaa.....nampak? nampak?
aku cakap tak caye........hamek kau!!!!
kahkahkahkahkahkahkahkahkah.................
ade yang pengsan tak??? aduhh haaiiiii............

p/s : sedap giler laa putu piring neh........aku makan dulu yerrrr........


2 comments:

manggosteen said...

sedapnya putu piring..
dulu aku tak suke mende alah ni..
tapi bila sekali termakan pujuk rayu kawan2 terus jd suka mkn putu ni!

btw..kem salam kat aaron ye..kekekke

Kering Kontang said...

manggosteen : wakaka........kite sume jenis putu la kita makan tapi putu piring paling kite suke.....

nanti kite sampaikan salam kat aaron ok!! ahaha